Spotkanie odbędzie się 13 maja 2025 roku w godzinach 10:00-12:30 online (zoom).
W trakcie spotkania, eksperci ze Wspólnego Sekretariatu programu oraz przedstawiciele Krajowego Punktu Kontaktowego Programu przedstawią zasady naboru, przydatne narzędzia oraz wskazówki pomocne przy przygotowywaniu projektów. Będzie również możliwość zadawania pytań dotyczących naboru i procesu aplikacji.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w spotkaniu.
Program i rejestracja na spotkanie
10:00 – 10:20
✓ Wprowadzenie do tematyki spotkania i podsumowanie poprzednich naborów wniosków – polska perspektywa
Departament Współpracy Terytorialnej, MFiPR
✓ Prezentacja polskiego partnera projektu małego
10:20 – 12:00
✓ Zakres tematyczny naboru
✓ Charakterystyka projektów małych
✓ Jak przygotować dobry projekt - wskazówki i zalecenia
✓ Budżet projektów – na co zwrócić uwagę
✓ Harmonogram i procedura składania wniosków
Wspólny Sekretariat Programu Interreg Region Morza Bałtyckiego
✓ Źródła informacji i narzędzia pomocne dla wnioskodawców
Wspólny Sekretariat Programu Interreg Region Morza Bałtyckiego
Departament Współpracy Terytorialnej, MFiPR
12:00 – 12:30
✓ Pytania i odpowiedzi
Program oraz formularz rejestracyjny znajdują się TUTAJ.
O naborze
Udział w projektach mogą wziąć organizacje z 9 krajów objętych programem, w tym wszystkie polskie województwa.
Wnioski o dofinansowanie będzie można składać we wszystkich celach szczegółowych (społeczeństwa innowacyjne, rozważnie korzystające z wody oraz neutralne dla klimatu).
Program poszukuje w szczególności projektów wspierających rozwój małych miejscowości, obszarów wiejskich oraz terenów, w których lokalna społeczność mierzy się z wyzwaniami społecznymi i gospodarczymi.
Więcej informacji o naborze znajduje się w zakładce o programie (w języku polskim) oraz na oficjalnej stronie programu (w języku angielskim).