Zgodnie z obowiązującym w ramach postępowania kryterium specyficznym dostępu nr 5 projekt zakłada rozpoczęcie realizacji wsparcia dla uczniów najpóźniej od II semestru roku szkolnego 2023 / 2024 w zakresie co najmniej dwóch następujących podtypów:
a) organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej, przyczyniającej się do rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych, umiejętności podstawowych, przekrojowych i zawodowych niezbędnych na rynku pracy, w tym kompetencji cyfrowych, zielonych oraz rozwijającej talenty i zainteresowania uczniów (w tym uczniów ze środowisk defaworyzowanych i zdolnych) (typ projektu 1b)),
b) doradztwo edukacyjno-zawodowe lub zawodowe dla uczniów (w tym indywidualne oraz na każdym etapie kształcenia zajęcia zawodoznawcze u pracodawców) (typ projektu 1e)).
Jeśli projekt zakłada różnorodną ofertę w ramach tego samego podtypu projektu, to ważne jest, aby realizacja chociaż części zajęć w ramach każdego z dwóch wymaganych podtypów rozpoczęła się od II semestru 2023/24. Pozostałe zajęcia mogą rozpocząć się później.
Data zadania pytania: 12.05.2023
Data udzielenia odpowiedzi: 16.05.2023