Projekt musi zakładać wzmocnienie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego związanego z uczestnictwem organizacji społeczeństwa obywatelskiego w działaniach na rzecz edukacji przedszkolnej i/lub szkolnej (ogólnej i/lub zawodowej) w województwie lubelskim, w co najmniej w jednym z następujących obszarów: • standardy i procedury zarządzania, • refleksyjność, • wydolność finansowa, • rzecznictwo, • jakość usług, • współpraca międzysektorowa. Wnioskodawca realizuje zajęcia edukacyjne pozaszkolne we współpracy z placówkami oświatowymi. Czy przedmiotem projektu może być opracowanie i wdrożenie u Wnioskodawcy produktu (usługi) w zakresie zarządzania takimi zajęciami (zapisy, frekwencja, komunikacja z rodzicami), obejmująca produkt cyfrowy posiadający funkcjonalności dziennika elektronicznego?

Kwestie merytoryczne

Zgodnie z definicją kryterium specyficznego dostępu nr 7: „Uzasadniając wybór działań wspierających wzmocnienie potencjału organizacji, wnioskodawca zobowiązany jest przedstawić, w jaki sposób przyczynią się one do zwiększenia zdolności organizacji do skutecznej i efektywnej realizacji jej misji”. Przedmiotem zapytań w zakresie procedury wyboru projektów o charakterze ogólnym oraz dotyczących Regulaminu nie mogą być konkretne zapisy czy rozwiązania zastosowane w danym projekcie.

Ostateczna ocena kwalifikowalności wydatków w kontekście ich niezbędności i osiągnięcia zaplanowanych celów i założonych wskaźników oraz spełnienia kryteriów wyboru projektów, dokonywana jest na etapie oceny formalno-merytorycznej projektu na podstawie całościowych zapisów wniosku o dofinansowanie projektu.

Data zadania pytania: 30.04.2025
Data udzielenia odpowiedzi: 07.05.2025

Pytanie wystepuje w następujących naborach