
2.7 Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych
Zestawienie złożonych wniosków
W ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23, Działania 2.7 Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych, Priorytetu II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 złożono 49 wniosków o dofinansowanie na wartość wnioskowanego wsparcia 8 886 198,63 PLN. Wysokość alokacji przeznaczonej na nabór (w tym rezerwa 10%) wynosi 11 248 815,00 PLN.
Wynik oceny formalnej
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 12 grudnia 2023 roku Uchwałą nr DXXIX/9309/2023 Zarządu Województwa Lubelskiego została zatwierdzona Lista ocenionych projektów na etapie oceny formalnej w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23, Działania 2.7 Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych, Priorytetu II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
PDF 496 kB • Inne formaty: DOCX 16 kB
Obowiązuje od 12.12.2023
Wynik oceny merytorycznej
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 23 stycznia 2024 roku Uchwałą nr DXLI/9546/2024 Zarząd Województwa Lubelskiego zatwierdził wyniki oceny merytorycznej i dokonał wyboru projektów do dofinansowania w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23, Działania 2.7 Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych, Priorytetu II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
PDF 113 kB
Obowiązuje od 23.01.2024
PDF 117 kB
Obowiązuje od 23.01.2024
PDF 623 kB
Obowiązuje od 23.01.2024
Wykaz zawartych umów
Informacja dotycząca listy zawartych umów o dofinansowanie dla naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 Działania 2.7 Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych, Priorytetu II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
PDF 101 kB
Obowiązuje od 30.04.2024 Poprzednie wersje
Poprzednie wersje
Wykaz zawartych umów
-
Obowiązuje od 29.03.2024 do 29.04.2024
-
Obowiązuje od 29.02.2024
Szczegóły naboru
DLA KOGO
- Przedsiębiorstwa
- wyłącznie mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (zgodnie z definicją zawartą w Załączniku I do Rozporządzenia 651/2014)
NA CO
- Rozwój działalności i umiędzynarodowienie MŚP, w tym inwestycje produkcyjne
Udział w targach i wystawach o charakterze międzynarodowym oraz w misjach gospodarczych.
Jak się ubiegać
Jak składać wniosek?
Wypełnienie i złożenie wniosku oraz załączników odbywa się za pomocą generatora wniosków WOD2021.
Instytucja ogłaszająca nabór

Oni odpowiedzą na Twoje pytania
Pytania i odpowiedzi
-
Regulamin wyboru projektów nie określa limitu w ilości uczestników misji wyjazdowych czy uczestnictwa w targach jako wystawca ze strony Wnioskodawcy. Należy jednak pamiętać, że kwalifikowalność danego wydatku uzależniona jest od zasadności jego poniesienia (wydatek musi być niezbędny do realizacji projektu) oraz zgodności z: Regulaminem, SZOP, FEL 2021-2027, Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, celami Działania i projektu.
Na etapie oceny merytorycznej w ramach kryterium „Kwalifikowalność wydatków projektu zgodnie z Regulaminem wyboru projektów oraz zgodność projektu z Działaniem” ocenie podlegać będzie m.in. czy wskazane w projekcie wydatki kwalifikowalne są racjonalne, adekwatne oraz uzasadnione w stosunku do zaplanowanych przez wnioskodawcę działań i celów projektu oraz celów określonych dla Działania. Przez „wydatki racjonalne” należy rozumieć, że ich wysokość musi być dostosowana do
zakresu zaplanowanych działań i czynności, które będą realizowane w ramach projektu. Wydatki nie mogą być zawyżone ani zaniżone. Przez „adekwatne” należy rozumieć, że zaplanowane zadania projektowe w ramach projektu, są właściwe w stosunku do oczekiwanych rezultatów projektu i celów Działania, zapewniają realizację zakresu rzeczowego projektu. Przez „wydatki uzasadnione” należy rozumieć, że są niezbędne i bezpośrednio związane z realizacją zaplanowanych w projekcie działań uznanych za kwalifikowalne. Wnioskodawca jest zobowiązany wykazać konieczność poniesienia wszystkich kosztów kwalifikowalnych.Data zadania pytania: 12.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 12.09.2023 -
Zgodnie z zał. nr 5 do Regulaminu wyboru projektów do wniosku należy obligatoryjnie przedłożyć strategię biznesową w zakresie umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstwa lub plan rozwoju przedsiębiorstwa lub inny równoważny dokument. Z przedłożonych dokumentów musi jasno wynikać, że w planach rozwoju firmy uwzględniono działania mające na celu skuteczną i efektywną internacjonalizację przedsiębiorstwa. Dokumenty złożone w ramach tego załącznika muszą zawierać rzetelne, pogłębione analizy elementów wykazanych i opisanych w kryterium specyficznym wyboru projektów „Zgodność projektu z dokumentami strategicznymi wnioskodawcy”, które stanowią załącznik nr 8 do Regulaminu wyboru projektów. Regulamin nie określa żadnych technicznych wytycznych dotyczących wykonawcy oraz objętości ww. dokumentów.
Data zadania pytania: 12.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 12.09.2023 -
Zgodnie z Regulaminem wyboru projektów wsparcie skierowane jest na internacjonalizację MŚP z województwa lubelskiego w celu wzrostu eksportu produktów i usług, w szczególności wysokiej techniki. Internacjonalizacja może obejmować wyłącznie udział w targach i wystawach o charakterze międzynarodowym oraz w misjach gospodarczych, mających na celu nawiązanie kontaktów biznesowych oraz zdobycie nowych rynków zbytu, kanałów dystrybucji (w tym elektronicznych hurtowych i detalicznych kanałów dystrybucji). Wsparcie ma na celu również stymulowanie wdrażania w przedsiębiorstwach kompleksowych strategii eksportowych oraz poprawę pozycji lubelskich przedsiębiorstw w światowych łańcuchach dostaw. W związku z powyższym nie ma przeciwskazań aby ubiegał się Pan o dofinasowanie w ramach działania 2.7, z zastrzeżeniem, że firma musi posiadać siedzibę/oddział w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej – stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej lub dodatkowe stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej na terenie województwa lubelskiego najpóźniej w dniu ogłoszenia naboru, a miejsce siedziby/oddziału lub w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej – stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej lub dodatkowe stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej na dzień ogłoszenia naboru musi zostać wykazane w dokumencie rejestrowym wnioskodawcy.
Data zadania pytania: 12.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 12.09.2023 -
Zgodnie z Regulaminem wyboru projektów nie ma przeciwskazań, aby ubiegał się Pan o dofinasowanie w ramach działania 2.7, z zastrzeżeniem, że firma musi posiadać siedzibę/oddział w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej – stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej lub dodatkowe stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej na terenie województwa lubelskiego najpóźniej w dniu ogłoszenia naboru, a miejsce siedziby/oddziału lub w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej – stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej lub dodatkowe stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej na dzień ogłoszenia naboru musi zostać wykazane w dokumencie rejestrowym wnioskodawcy.
Data zadania pytania: 12.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 12.09.2023 -
Zgodnie z Regulaminem wyboru projektów internacjonalizacja może obejmować zarówno udział w targach i wystawach o charakterze międzynarodowym oraz w misjach gospodarczych, mających na celu nawiązanie kontaktów biznesowych oraz zdobycie nowych rynków zbytu, kanałów dystrybucji (w tym elektronicznych hurtowych i detalicznych kanałów dystrybucji). W związku z powyższym może Pani wziąć udział w targach oraz misjach gospodarczych i kwalifikować je jako dwa odrębne zadania. Natomiast organizacja misji gospodarczych nie jest wydatkiem kwalifikowalnym, kwalifikowany jest wyłącznie udział w misji.
Data zadania pytania: 12.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 12.09.2023 -
Udział Wnioskodawcy jako wystawcy we wskazanym przez Panią wydarzeniu jakim będzie Międzynarodowy Kongres Medycyny Weterynaryjnej może co do zasady wpisywać się w typy projektów podlegające wsparciu zgodnie z treścią Regulaminu jako udział w wydarzeniach targowo-wystawienniczych, o ile będzie miał na celu poprawę dostępu do rynków zagranicznych czy umiędzynarodowienie działalności, nawiązanie kontaktów i/lub kontraktów biznesowych z partnerami z zagranicy i promocję oferty wnioskodawcy. Ponadto przypominamy, iż wnioskodawca zobowiązany jest do wyboru wszystkich adekwatnych do zakresu projektu wskaźników produktu oraz rezultatu oraz że ww. wskaźniki określają w jakim stopniu projekt realizuje cele Działania. Jednoczenie zwracamy uwagę, że tylko na podstawie całościowej oceny projektu można jednoznacznie potwierdzić, czy projekt kwalifikuje się do wsparcia.
Data zadania pytania: 12.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 12.09.2023 -
Informujemy, że w ramach Działania 2.7, z uwagi na objęcie kosztów pomocą publiczną oraz pomocą de minimis obowiązują regulacje, o których mowa zarówno w Rozporządzeniu 651/2014, jak i Rozporządzeniu 1407/2013 tj. ww. rozporządzenia nie mają zastosowania do pomocy przyznawanej na działalność związaną z wywozem do państw trzecich lub państw członkowskich, a mianowicie pomocy bezpośrednio związanej z ilością wywożonych produktów, tworzeniem i prowadzeniem sieci dystrybucyjnej lub innymi wydatkami bieżącymi związanymi z prowadzeniem działalności wywozowej.
Rozporządzenie 1407/2013 doprecyzowuje, że „Niniejsze rozporządzenie nie powinno mieć zastosowania do pomocy wywozowej ani pomocy uwarunkowanej pierwszeństwem korzystania
z krajowych towarów lub usług w stosunku do towarów lub usług pochodzących z przywozu. Pomocy wywozowej nie stanowi zasadniczo pomoc na pokrycie kosztów uczestnictwa w targach handlowych bądź pomoc na pokrycie kosztów badań lub usług doradczych potrzebnych do wprowadzenia nowego lub istniejącego już produktu na nowy rynek w innym państwie członkowskim lub w państwie niebędącym członkiem UE.”Natomiast Rozporządzenie 651/2014 doprecyzowuje, że „Niniejsze rozporządzenie nie powinno mieć zastosowania do pomocy uwarunkowanej pierwszeństwem użycia produktów krajowych w stosunku do produktów przywożonych ani do pomocy na działalność związaną z wywozem. Nie powinno mieć zwłaszcza zastosowania do pomocy na tworzenie i funkcjonowanie sieci dystrybucji w innych państwach. Pomoc na pokrycie kosztów uczestnictwa w targach handlowych bądź kosztów badań lub usług doradczych potrzebnych do wprowadzenia nowego lub już istniejącego produktu na nowy rynek
w innym państwie członkowskim lub w kraju trzecim nie stanowi zazwyczaj pomocy na działalność związaną z wywozem.”Zgodnie z kryteriami wyboru projektów pomoc nie może zostać przyznana w zakresie w jakim jest wyłączona ze wsparcia na podstawie art. 1 ust. 2 - 5 Rozporządzenia Komisji 651/2014 oraz w art. 1 ust. 1 Rozporządzenia Komisji 1407/2013.
Tym samym, w ramach naboru obowiązują regulacje i wyłączenia określone w ww. rozporządzeniach
i koszty w projekcie podlegają ocenie w ww. zakresie.Nie mniej jednak zastosowanie i uwzględnienie w ocenie projektów ww. regulacji nie jest równoznaczne z zastosowaniem konkluzji wydanych przez PARP w zakresie uznawania konkretnych kosztów za niekwalifikowalne.
Data zadania pytania: 20.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 20.09.2023 -
Informujemy, że wsparcie w ramach naboru skierowane jest na internacjonalizację MŚP z województwa lubelskiego w celu wzrostu eksportu produktów i usług, w szczególności wysokiej techniki. Internacjonalizacja może obejmować wyłącznie udział w targach i wystawach o charakterze międzynarodowym oraz w misjach gospodarczych, mających na celu nawiązanie kontaktów biznesowych oraz zdobycie nowych rynków zbytu, kanałów dystrybucji (w tym elektronicznych hurtowych i detalicznych kanałów dystrybucji).
Należy mieć na uwadze, że wskazane w projekcie wydatki kwalifikowalne muszą być racjonalne, adekwatne oraz uzasadnione w stosunku do zaplanowanych przez wnioskodawcę działań i celów projektu oraz celów określonych dla Działania. Udział wnioskodawcy w tych samych targach w znikomym stopniu miałby wpływ na cele Działania (o ile w ogóle miałby taki wpływ), które są określone poprzez wskaźniki projektu. W tym kontekście brak jest zasadności ponownego uczestnictwa w tych samych targach. Ponadto koszty ponownego udziału w tych samych targach, w takim przypadku nie byłyby zgodne z celami Działania.
Data zadania pytania: 20.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 20.09.2023 -
Informujemy, że zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych wymienionym w rozdziale 5.4. Regulaminu wyboru projektów, nie jest możliwym zakwalifikowanie kosztów diet do kosztów kwalifikowanych.
Data zadania pytania: 20.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 20.09.2023 -
Informujemy, że zgodnie z Regulaminem wyboru projektów do dofinansowania w ramach naboru FELU.02.07-IP.01-002/23 wyjazdy na targi mogą być realizowane w dowolnym Państwie i nie ma wymogu, aby targi branżowe odbywały się na nowym rynku dla wnioskodawcy, na którym nie prowadzi działalności, jak również nie ma wymogu aby kontakty/kontrakty biznesowe dotyczyły wyłącznie kontrahentów ze wskazanych nowych rynków. Do wskaźników „Liczba kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwa wsparte w zakresie internacjonalizacji” oraz „Liczba kontaktów biznesowych” wlicza się wszystkich kontrahentów pozyskanych w wyniku realizacji projektu, niezależnie czy rynek jest nowy. Natomiast wskaźnik „Liczba przedsiębiorstw, które weszły na nowe zagraniczne rynki” rozliczany jest na podstawie kontraktów handlowych z podmiotami z rynku, na którym wnioskodawca dotychczas nie prowadził działalności.
Data zadania pytania: 20.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 20.09.2023 -
W związku z powyższym samodzielne zaprojektowanie i budowa stoiska jest kosztem niekwalifikowalnym.
Wnioskodawca w zakresie ponoszenia wydatków zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, a także do działania w sposób przejrzysty i proporcjonalny – zgodnie z procedurami określonymi w Podrozdziale 3.2 Zasada konkurencyjności Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, z zastrzeżeniem wyłączeń, o których mowa w sekcji 3.2.1 (Podrozdział 3.2) ww. Wytycznych.
Dodatkowo kwestie kwalifikowalności wydatków w sposób szczegółowy i wyczerpujący reguluje Umowa o dofinansowanie Projektu (§ 10).
Data zadania pytania: 20.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 20.09.2023 -
Informujemy, że w ramach naboru za „nowy rynek” uznajemy rynek, na którym Wnioskodawca do tej pory nie prowadził sprzedaży (żadnego produktu).
Data zadania pytania: 20.09.2023Data udzielenia odpowiedzi: 20.09.2023 -
Zgodnie z zał. nr 8 do Regulaminu w ramach kryterium merytorycznego technicznego „Wykonalność techniczna i organizacyjna projektu” ocenie podlega czy wybrany wariant realizacji projektu jest wykonalny organizacyjnie, technicznie i pod względem zasobów osobowych zgodnie z proponowanym harmonogramem. W przypadku produktu, który na moment składania dokumentacji i jej oceny nie istnieję, odpowiedź w ww. Kryterium jest negatywna. Mając na uwadze powyższe nie może być przedmiotem projektu promocja nieistniejącego jeszcze produktu, tym bardziej będącego przedmiotem projektu badawczego, które to projekty mogą kończyć się niepowodzeniem i brakiem finalnego produktu możliwego do komercjalizacji. Projekt może natomiast dotyczyć produktu, który jest już w ofercie firmy.
Data zadania pytania: 09.10.2023Data udzielenia odpowiedzi: 09.10.2023 -
Zgodnie z Regulaminem kwalifikowalne są „koszty usług związanych z wykonaniem indywidualnych materiałów promujących ofertę wnioskodawcy na danej wystawie lub targach lub misji gospodarczej wraz z tłumaczeniem np. katalogi, ulotki, prezentacje multimedialne, w tym reklamy;”. Materiały promujące ofertę muszą posiadać nie tylko informacje o firmie Wnioskodawcy, ale także informacje z jaką ofertą dany Wnioskodawca uczestniczy w targach/wystawach. Koszty materiałów, które nie zawierają opisanych powyżej informacji, zostaną uznane za niekwalifikowalne. Poczęstunek dla kontrahentów podczas targów również będzie kosztem niekwalifikowanym. Ponadto Wnioskodawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji zdjęciowej materiałów promujących ofertę Wnioskodawcy na targach i przedłożenia jej na etapie rozliczania poniesionych wydatków.
Data zadania pytania: 09.10.2023Data udzielenia odpowiedzi: 09.10.2023 -
Informujemy, że zgodnie z załącznikiem nr 8 do Regulaminu „Wnioskodawca otrzyma punkty tylko w przypadku, gdy odprowadza podatek dochodowy do Urzędu Skarbowego na terenie województwa lubelskiego”. Powyższe kryterium będzie weryfikowane na podstawie zeznania podatkowego złożonego za ostatni zamknięty okres obrachunkowy lub dokument potwierdzający zapłatę zaliczki na podatek dochodowy. W związku z tym przelewy z Urzędu Skarbowego potwierdzające zwrot nadpłaconego podatku VAT nie można uznać za taki dokument.
Data zadania pytania: 09.10.2023Data udzielenia odpowiedzi: 09.10.2023 -
Regulamin nie definiuje pojęcia misji gospodarczej. Zgodnie z praktyką przyjmuje się, że misja gospodarcza jest to służbowy wyjazd zagraniczny przedstawicieli firmy przeprowadzany w celu nawiązania kontaktów handlowych z wybranymi potencjalnymi partnerami biznesowymi, umożliwiają poznanie obyczajów handlowych danego kraju, jego preferencji i wymagań oraz wzięcia udziału w zorganizowanych spotkaniach branżowych lub bezpośrednich, w tym także zwiedzanie wybranych targów bądź wystaw. Misje stanowią bezpośrednią formą docierania do odpowiedniego potencjalnego partnera biznesowego w naturalnym miejscu jego działalności i pozwalają na zapoznanie się nie tylko z jego możliwościami ale i naturalnym otoczeniem biznesowym i prawnym.
Targi to miejsce spotkań handlowych organizowanych regularnie w ustalonych odstępach czasu, o ograniczonym z góry czasie trwania. Ich zadaniem jest umożliwienie uczestnikom zaprezentowania oferty w celu dokonania transakcji handlowych. Udział w targach w roli wystawcy stanowi efektywne narzędzie promocji i marketingu oferowanych produktów/usług oraz komunikacji biznesowej.
W ramach Działania 2.7 wsparcie skierowane jest na internacjonalizację MŚP z województwa lubelskiego. Mając na uwadze zapisy Regulaminu, Rozdz. 4.2 Cel postępowania: „Internacjonalizacja może obejmować wyłącznie udział w targach i wystawach o charakterze międzynarodowym oraz w misjach gospodarczych, mających na celu nawiązanie kontaktów biznesowych oraz zdobycie nowych rynków zbytu, kanałów dystrybucji (w tym elektronicznych hurtowych i detalicznych kanałów dystrybucji).” Powyższe oznacza, że aby projekt był zgodny z celami Działania 2.5 oraz przyczyniał się do realizacji rezultatów zaplanowanych w Programie musi obejmować udział wnioskodawcy jako wystawcy w targach i wystawach o charakterze międzynarodowym oraz dodatkowo może obejmować udział w misjach gospodarczych, mających na celu nawiązanie kontaktów biznesowych oraz zdobycie nowych rynków zbytu lub kanałów dystrybucji.
W ramach udziału w misjach gospodarczych kosztem kwalifikowalnym mogą być opłaty za wstęp na wybrane targi i/lub wystawy, w charakterze zwiedzającego, dla wnioskodawcy uczestniczącego w misji gospodarczej oraz koszty związane z dojazdem i zakwaterowaniem.
Data zadania pytania: 09.10.2023Data udzielenia odpowiedzi: 09.10.2023 -
Informujemy, że uzyskane dofinansowanie, na inne projekty niż planowany do realizacji w Działaniu 2.7 nie stoi na przeszkodzie w ubieganiu się o dofinansowanie, przy czym nie mogą być finansowane koszty będące przedmiotem finansowania w innym projekcie. Jednocześnie Działanie 2.7 objęte jest w części pomocą de minimis. Zgodnie z art. 3 ust. 2 Rozporządzenia 1407/2013 Całkowita kwota pomocy de minimis przyznanej przez państwo członkowskie jednemu przedsiębiorstwu nie może przekroczyć 200.000 EUR w okresie trzech lat podatkowych. Całkowita kwota pomocy de minimis przyznanej przez państwo członkowskie jednemu przedsiębiorstwu prowadzącemu działalność zarobkową w zakresie drogowego transportu towarów nie może przekroczyć 100.000 EUR w okresie trzech lat podatkowych. Oznacza to, że spółka może ubiegać się o dofinansowanie w ramach Działania 2.7 wyłącznie w granicach ww. limitu.
Data zadania pytania: 09.10.2023Data udzielenia odpowiedzi: 09.10.2023
Dokumenty
-
22.08.2023
PDF
908 kB
Regulaminy
PDF908 kB
Obowiązuje od 26.09.2023Załączniki dokumentu
-
-
Instrukcja dotycząca przygotowania i złożenia wniosku Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
667 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
WOD Instrukcja użytkownika część ogólna Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
3 MB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
WOD Instrukcja wnioskodawcy Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
3 MB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Instrukcja użytkownika aplikacji SL2021 Projekty Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
4 MB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Wzór umowy o dofinansowanie z załącznikami Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
856 kB
Obowiązuje od 12.09.2023 -
Opis wskaźników Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
565 kB
Obowiązuje od 12.09.2023 -
Kryteria wyboru projektów Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
831 kB
Obowiązuje od 22.08.2023
-
-
22.08.2023
PDF
692 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF692 kB
Obowiązuje od 22.08.2023Załączniki dokumentu
-
-
Załącznik I.1 Wzór Biznes Planu - część opisowa Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzXLSX
333 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik I.2 Wzór Biznes Planu - część finansowa Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzXLSX
154 kB
Obowiązuje od 12.09.2023 -
Załącznik I.3 Wzór oświadczenia o braku zeznania podatkowego Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
73 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik I.4 Wzór oświadczenia o braku obowiązku sporządzenia sprawozdań finansowych Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
73 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik I.5 Wzór oświadczenia o statusie przedsiębiorstwa Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzXLSX
99 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik I.6 Wzór oświadczenia osoby upoważnionej do zarządzania projektem w CST2021 Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
117 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik II.1 Wzór upoważnienia do reprezentowania wnioskodawcy Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
120 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik IV.1 Wzór oświadczenia o niekaralności_osoby fizyczne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
72 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik IV.2 Wzór oświadczenia o niekaralności_osoby prawne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
73 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik IV.3 Wzór promesy kredytowej Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
81 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik IV.4 Wzór oświadczenia o umowie Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
117 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik IV.5 Wzór upoważnienia dotyczącego tajemnicy bankowej Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
77 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik IV.6 Wzór promesy pożyczki inwestycyjnej Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
124 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik V.1 Wzór Weksla in blanco Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzPDF
225 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik V.2 Wzór deklaracji wystawcy weksla - osoby fizyczne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
78 kB
Obowiązuje od 22.08.2023 -
Załącznik V.3 Wzór deklaracji wystawcy weksla - osoby prawne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.02.07-IP.01-002/23 pobierzDOCX
80 kB
Obowiązuje od 22.08.2023
-
-
22.08.2023
DOCX
19 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
DOCX19 kB
Obowiązuje od 16.08.2023 do 11.09.2023 -
12.09.2023
PDF
658 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
PDF658 kB
Obowiązuje od 12.09.2023 do 25.09.2023Załączniki dokumentu
-
-
Załącznik nr 1 do Uchwały ZWL nr DII/8806/2023 Uchwała ZWL nr DII/8806/2023 z dn. 12.09.2023 r. pobierzPDF
229 kB
Obowiązuje od 12.09.2023
-
-
26.09.2023
PDF
699 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
PDF699 kB
Obowiązuje od 26.09.2023Załączniki dokumentu
-
-
Załącznik nr 1 do Uchwały ZWL nr DVI/8904/2023 Uchwała ZWL nr DVI/8904/2023 z dn. 26.09.2023 r. pobierzPDF
155 kB
Obowiązuje od 26.09.2023
-
-
23.01.2024
DOCX
16 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
DOCX16 kB
Obowiązuje od 23.01.2024 -
13.11.2023
PDF
91 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF91 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
165 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF165 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
358 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF358 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
264 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF264 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
178 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF178 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
160 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF160 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
209 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF209 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
131 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF131 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
141 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF141 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
13.11.2023
PDF
284 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF284 kB
Obowiązuje od 31.07.2025 -
25.06.2024
PDF
124 kB
Podręczniki i instrukcje
PDF124 kB
Obowiązuje od 31.07.2025
Aktualności
-
22.08.2023
Na podstawie Uchwały nr CDXCIV/8671/2023 Zarządu Województwa Lubelskiego z dnia 16.08.2023 r. w sprawie przyjęcia i udostępnienia Regulaminu wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że został ogłoszony nabór nr FELU.02.07-IP.01-002/23 w ramach Działania 2.7 Lubelskie MŚP na rynkach zagranicznych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (nabór konkurencyjny).
Wnioski można składać od dnia 18.09.2023 r. do dnia 02.10.2023 r.
-
26.09.2023
Wydłużenie terminu naboru
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 26 września 2023 roku Uchwałą nr DVI/8904/2023 Zarządu Województwa Lubelskiego został wydłużony termin naboru wniosków nr FELU.02.07-IP.01-002/23. Wnioski można składać do dnia 31.10.2023 r.
Zaktualizowany w powyższym zakresie Regulamin wyboru projektów znajduje się poowyżej.
Finanse
Termin naboru
start
18.09.2023koniec
31.10.2023Wyniki
23.01.2024Instytucja ogłaszająca nabór
