W ramach bieżącej działalności naszej firmy na backoffice wykonujemy powtarzalne, czasochłonne i kosztowne zadania związane z analizą danych, zaś wyniki tych analiz dostarczane są klientom (poprzez aplikację) w celu podejmowania decyzji HRowych. Same zadania analityczne i dostarczane klientom wytyczne wynikające z analiz są przekazywane bezpłatnie, a jest to jeden z elementów który generuje dużo czaso- i kosztochłonności po stronie naszej firmy. Klienci ponoszą opłaty za dostęp i subskrypcję innych funkcji aplikacji, której funkcjonalności w szerokim sensie skupiają się na wsparciu działów HR. Czy ww. analizy mogą być przedmiotem cyfryzacji i automatyzacji w ramach naboru na Cyfryzację MŚP?

Kwestie merytoryczne

Projekt musi dotyczyć integracji technologii cyfrowych z istniejącymi procesami biznesowymi w danym przedsiębiorstwie oraz prowadzić do zasadniczej zmiany procesu produkcji/usługowego bądź produktów/usług, których dotyczy inwestycja lub do zwiększenia zdolności produkcyjnej/usługowej przedsiębiorstwa. Mając na uwadze opis z pytania, jeżeli usprawnienie procesu, o którym mowa, przyczyni się do zasadniczych zmian procesu usługowego albo zwiększy zdolność usługową firmy, poprzez wykorzystanie rozwiązań cyfrowych dostosowanych do specyfiki przedsiębiorstwa, co do zasady takie działanie można uznać na kwalifikowalne.

Data zadania pytania: 04.10.2023
Data udzielenia odpowiedzi: 04.10.2023

Pytanie wystepuje w następujących naborach