Pytania i odpowiedzi
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Zgodnie z zapisami Regulaminu wyboru projektów nr FELU.10.02-IZ.00-001/23 (Rozdział IV Zasady finansowania projektu, Podrozdział 4.1 Wkład własny) wkład własny lub jego część może być wniesiony w ramach kosztów pośrednich jak i bezpośrednich. Zgodnie z Wytycznymi...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Typ projektu nr 2 Unowocześnianie istniejącej bazy lokalowej i dydaktycznej w zakresie edukacji włączającej przedszkolnej należy interpretować jako dostosowanie bazy lokalowej i dydaktycznej w zakresie edukacji włączającej (np. dostosowanie lub adaptacja pomieszczeń...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Zgodnie z zapisami Regulaminu wyboru projektów nr FELU.10.02-IZ.00-001/23 (Podrozdział 4.3 Budżet projektu), budżet projektu jest podstawą do oceny kwalifikowalności i racjonalności kosztów i powinien bezpośrednio wynikać z opisanych zadań i ich etapów. W...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Cross-financing może dotyczyć wyłącznie takich kategorii wydatków, bez których realizacja projektu nie byłaby możliwa. Warunkiem kwalifikowalności ww. wydatków jest ich bezpośredni związek z projektem (powiązanie z zakresem merytorycznym projektu). Zgodnie...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Instytucja Zarządzająca programem Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 przypomina, że zgodnie z Podrozdziałem 2.4 pkt 6 „Cross-financing w projektach EFS+ dotyczy wyłącznie: a) zakupu gruntu i nieruchomości, o ile warunki z podrozdziału 3.4 są spełnione,...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu jak również Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 Beneficjent zobowiązany jest do udzielania zamówień w ramach projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub zasadą...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Zgodnie z brzmieniem kryterium specyficznego dostępu nr 10 formy podnoszenia kwalifikacji / kompetencji kadr OWP kończą się dokumentem potwierdzającym zdobycie przez uczestników projektu kwalifikacji/ kompetencji, zgodnie z definicją wskaźnika „Liczba przedstawicieli...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne17.01.2024Kryterium specyficzne dostępu odnosi się do Wnioskodawcy uprawnionego do ubiegania się o dofinansowanie projektu. Partnerem projektu może być podmiot inny niż wskazany w kryterium specyficznym dostępu nr 1. Zgodnie z kryterium horyzontalnym nr 8 w przypadku...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne16.01.2024Zgodnie z kryterium specyficznym dostępu nr 5 Zakres wsparcia, projekt zakłada obligatoryjnie realizację pierwszego typu projektu, tj. tworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego i związanej z tym bazy lokalowej i dydaktycznej. W związku z powyższym...10.2 Edukacja przedszkolna
-
12.01.2024Zgodnie z kryterium specyficznym dostępu nr 2 Obszar realizacji projektu: Projekt jest realizowany na rzecz ośrodków wychowania przedszkolnego (OWP) zlokalizowanych w gminach o niższym stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej niż średnia dla województwa...10.2 Edukacja przedszkolna