Zgodnie z regulaminem naboru „grupą docelową są wyłącznie szkoły podstawowe (z wyłączeniem szkół dla dorosłych oraz szkół specjalnych) z terenu województwa lubelskiego, które osiągają wyniki egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego niższe niż średnia wojewódzka” oraz „w celu uniknięcia stygmatyzacji wsparcie w zakresie dodatkowych zajęć z języka angielskiego dla uczniów kierowane będzie do szkół bądź oddziałów, a nie do pojedynczych uczniów”. W ramach planowanego projektu chcemy przetestować rozwiązania, formy, metody nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy dydaktycznych podczas realizowanych zajęć z języka angielskiego. Głównym celem projektu jest wzrost efektywności nauczania języka angielskiego, nie zaś podniesienie kompetencji konkretnych uczniów biorących udział w zajęciach. W związku z powyższym, czy pierwszeństwo zgłoszeń do udziału w zajęciach mających na celu testowanie rozwiązań wpływających na wzrost efektywności jakości nauczania języka angielskiego, będzie wystarczającym kryterium rekrutacyjnym?

Inne

W ramach ogłoszonego naboru nr FELU.10.01-IZ-00-001/23 zgodnie z obowiązującym w ramach postępowania kryterium specyficznym dostępu nr 5 Diagnoza potrzeb: Projekt odpowiada na potrzeby i problemy uczniów zidentyfikowane w ramach diagnozy w obszarze nauczania języka angielskiego, wsparcie skierowane powinno być do uczniów wymagających wsparcia w zakresie nauczania języka angielskiego, zgodne z uzasadnionymi potrzebami wynikającymi z przeprowadzonej diagnozy przede wszystkim w kontekście wyrównywania szans edukacyjnych uczniów.

Zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, w ramach projektu EFS+ wsparcie udzielane jest uczestnikom projektu lub podmiotom określonym we wniosku o dofinansowanie projektu, mając na uwadze cechy charakterystyczne i preferencje odbiorców tj. uczniów danej szkoły.

Data zadania pytania: 09.11.2023
Data udzielenia odpowiedzi: 09.11.2023

Pytanie wystepuje w następujących naborach