Zgodnie z regulaminem naboru „grupą docelową są wyłącznie szkoły podstawowe (z wyłączeniem szkół dla dorosłych oraz szkół specjalnych) z terenu województwa lubelskiego, które osiągają wyniki egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego niższe niż średnia wojewódzka” oraz „w celu uniknięcia stygmatyzacji wsparcie w zakresie dodatkowych zajęć z języka angielskiego dla uczniów kierowane będzie do szkół bądź oddziałów, a nie do pojedynczych uczniów”. W ramach planowanego projektu chcemy przetestować rozwiązania, formy, metody nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy dydaktycznych podczas realizowanych zajęć z języka angielskiego. Głównym celem projektu jest wzrost efektywności nauczania języka angielskiego, nie zaś podniesienie kompetencji konkretnych uczniów biorących udział w zajęciach. W związku z powyższym, czy pierwszeństwo zgłoszeń do udziału w zajęciach mających na celu testowanie rozwiązań wpływających na wzrost efektywności jakości nauczania języka angielskiego?

Inne

W ramach ogłoszonego naboru nr FELU.10.01-IZ-00-001/23 możliwe jest wykorzystanie przez Beneficjenta form i metod nauczania przy użyciu pomocy dydaktycznych. Tego typu rozwiązanie powinno przyczynić się do podniesienia jakości i efektywności oferowanych usług edukacyjnych. Z uwagi na wymóg zapewnienia przez Beneficjenta systemowego charakteru wsparcia i korzystanie z niego również po zakończeniu realizacji projektu, proponowane działania powinny wynikać z diagnozy w obszarze języka angielskiego, bez wymiaru testowania w tym zakresie.

Jednocześnie, z uwagi na niekompletność treści pytania (dotyczy ostatniego zdania), Instytucja Organizująca Nabór (ION) nie ma możliwości udzielenia jednoznacznej odpowiedzi na niniejsze zapytanie.

Data zadania pytania: 08.11.2023
Data udzielenia odpowiedzi: 08.11.2023

Pytanie wystepuje w następujących naborach