Pytania i odpowiedzi
-
Kwestie merytoryczne14.08.2025Kwestia dotycząca złożenia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy została uregulowana w rozdziale 6.3 Regulaminu wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny w ramach naboru nr FELU.10.02-IZ.00-001/25 Działania 10.2 Edukacja przedszkolna...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne14.08.2025Zgodnie z definicją kryterium ogólnego formalnego nr 4 „W przypadku podmiotów niebędących jednostkami sektora finansów publicznych jako obroty należy rozumieć wartość przychodów (w tym przychodów osiągniętych z tytułu otrzymanego dofinansowania na realizację...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne13.08.2025Wykonywanie wszelkich prac w ramach istniejącej infrastruktury, których wynik staje się częścią nieruchomości i które zostają trwale przyłączone do nieruchomości, w szczególności adaptacja oraz prace remontowe związane z dostosowaniem nieruchomości lub pomieszczeń...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Uprawnione podmioty13.08.2025Zgodnie z definicją kryterium specyficznego dostępu nr 1 obowiązującego dla naboru nr FELU.10.02-IZ.00-001/25 (załącznik nr 3 do Regulaminu), wnioskodawcą uprawnionym do ubiegania się o dofinansowanie może być m.in. inny podmiot zamierzający prowadzić ośrodek...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne14.08.2025Zgodnie z kryterium dostępu nr 1 dla naboru nr FELU.10.02-IZ.00-001/25 Wnioskodawcą uprawnionym do ubiegania się o dofinansowanie jest: a) podmiot uprawniony do prowadzenia edukacji przedszkolnej, tj. publiczne lub niepubliczne przedszkole lub inna funkcjonująca...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne11.08.2025Należy mieć na uwadze spełnienie zasady dodatkowości, stanowiącej, że wsparcie w ramach projektu nie powoduje zastąpienia środkami projektu dotychczasowego finansowania usług przez Beneficjenta. W przypadku zajęć wnioskodawca może zapewnić np. dodatkowe godziny...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne13.08.2025W ramach naboru nr FELU.10.02-IZ.00-001/25 kryteria specyficzne dostępu nie obligują wnioskodawcy do realizacji typu projektu nr 1 Tworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego i związanej z tym bazy lokalowej i dydaktycznej. Wnioskodawca ma możliwość...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne13.08.2025W przypadku realizacji typu 2, wnioskodawca powinien zaplanować wsparcie zgodnie z przeprowadzoną diagnozą potrzeb - kryterium specyficzne dostępu nr 5 (Załącznik nr 3 do Regulaminu: Kryteria wyboru projektów) „Projekt odpowiada na zdiagnozowane potrzeby...10.2 Edukacja przedszkolna
-
Kwestie merytoryczne13.08.2025Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w ramach programów rozwojowych OWP są przedmiotem 3 typu projektu i powinny być bezpośrednio związane z potrzebami grupy docelowej objętej wsparciem zidentyfikowanymi na podstawie przeprowadzonej diagnozy potrzeb....10.2 Edukacja przedszkolna
-
Finanse13.08.2025Zgodnie z zapisami Regulaminu (4.4.1 Uproszczone metody rozliczania wydatków) w ramach niniejszego naboru nie przewiduje się rozliczania wydatków za pomocą kwot ryczałtowych. W związku z powyższym w przypadku projektu, którego łączny koszt wyrażony w PLN...10.2 Edukacja przedszkolna