Pytania i odpowiedzi
-
Kwestie merytoryczne30.04.2025Zgodnie z zapisami Regulaminu do naboru FELU.08.05-IZ.00-001/25, rozdział 3.2 Typy projektów pkt 7 i 8 obowiązek zwiększenia bazowej liczby miejsc świadczenia usług oraz liczby osób objętych świadczonymi usługami w społeczności lokalnej w stosunku do roku...8.5 Usługi społeczne
-
Uprawnione podmioty30.04.2025Zgodnie z kryterium specyficznym dostępu nr 1 Wnioskodawcą jest podmiot uprawniony do ubiegania się o dofinansowanie oraz definicją tego kryterium „Wnioskodawca i partner (jeśli dotyczy) nie może pełnić roli operatora wsparcia dla innych podmiotów uprawnionych...10.6 Uczenie się osób dorosłych
-
Finanse30.04.2025W ramach naboru nr FELU.10.06-IZ.00-001/25 informacje dotyczące katalogu wydatków kwalifikowalnych nie zostały wskazane, jednakże zasady kwalifikowalności wydatków określają Wytyczne dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (Wytyczne kwalifikowalności),...10.6 Uczenie się osób dorosłych
-
Kwestie merytoryczne30.04.2025Zgodnie z Regulaminem naboru nr FELU.10.06-IZ.00-001/25 (3.2 Typy projektów pkt 2 ppkt 1) „Beneficjent w okresie realizacji projektu prowadzi biuro projektu (lub posiada siedzibę, filię, delegaturę, oddział czy inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną działalności...10.6 Uczenie się osób dorosłych
-
Kwestie merytoryczne30.04.2025Zgodnie z udzieloną odpowiedzią z dnia 08.04.2025 r. na pytanie z dnia 01.04.2025 r., oprócz przytoczonego przez Pana zapisu na początku odpowiedzi wskazano również zapisy załącznika nr 8 do Regulaminu wyboru projektów, tj. „(…) 2. DDP jest ośrodkiem wsparcia...8.5 Usługi społeczne
-
Kwestie merytoryczne30.04.2025Zgodnie z Regulaminem naboru nr FELU.10.06-IZ.00-001/25 4.2 Pomoc publiczna/Pomoc de minimis „Wystąpienie przesłanek do udzielenia pomocy de minimis weryfikowane jest na etapie oceny formalno-merytorycznej na podstawie zapisów we wniosku o dofinansowanie....10.6 Uczenie się osób dorosłych
-
Kwestie merytoryczne30.04.2025Zgodnie z kryterium specyficznym dostępu nr 7: Projekt zakłada działania mające na celu podniesienie jakości kształcenia (w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami) i rozwoju elastycznego systemu podnoszenia kwalifikacji zawodowych osób dorosłych:...10.6 Uczenie się osób dorosłych
-
Kryteria oceny naboru30.04.2025Zgodnie z brzmieniem kryterium premiującego nr 3 „Projekt będzie realizowany na terenie gmin zagrożonych trwałą marginalizacją lub miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze w województwie lubelskim”, wnioskodawca może otrzymać punkty premiujące,...8.5 Usługi społeczne
-
Finanse30.04.2025Zgodnie z Regulaminem naboru nr FELU.10.06-IZ.00-001/25 Koszty bezpośrednie projektu powinny zostać oszacowane z zastosowaniem warunków i procedur kwalifikowalności określonych w Wytycznych kwalifikowalności oraz z uwzględnieniem stawek rynkowych. W budżecie...10.6 Uczenie się osób dorosłych
-
Kwestie merytoryczne Kryteria oceny naboru30.04.2025Pytanie 1: W odpowiedzi na pytania potencjalnych Wnioskodawców, dotyczące spełnienia kryterium specyficznego nr 6, tj. utrzymania trwałości projektu po jego zakończeniu istnieje zapis:"Tym samym obowiązek zachowania trwałości nie dotyczy usług opiekuńczych...8.5 Usługi społeczne