Pytania i odpowiedzi
-
Kwestie merytoryczne02.12.2024W ramach realizacji typu projektu nr 1 „Kompleksowe działania służące wydłużeniu zdolności do pracy osób starszych, uwzględniające zarządzanie wiekiem, w przedsiębiorstwach poprzez upowszechnianie mentoringu w miejscu pracy, rozwijanie kompetencji osób starszych,...9.6 Adaptacyjność pracodawców i pracowników do zmian
-
Kryteria oceny naboru26.11.2024Zgodnie z definicją kryterium specyficznego dostępu nr 12 do naboru nr FELU.08.06-IZ.00-002/24, spełnienie przedmiotowego kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie zapisów we wniosku o dofinansowanie projektu o prowadzeniu przez Wnioskodawcę lub partnera...8.6 Usługi zdrowotne
-
Kwestie merytoryczne26.11.2024Mając na uwadze spełnienie wymogów dotyczących posiadania przez Wnioskodawcę lub partnera uprawnień do świadczenia usług zdrowotnych w zakresie psychiatrii, zgodnie z definicją kryterium specyficznego nr 12 do naboru nr FELU.08.06-IZ.00-002/24, Wnioskodawca...8.6 Usługi zdrowotne
-
Kwestie merytoryczne25.11.2024Zgodnie z typem projektu nr 4 obowiązującym dla naboru nr FELU.10.03-IZ.00-003/24: „Wsparcie procesu transformacji szkolnictwa specjalnego, poprzez m.in. wsparcie uczniów szkół specjalnych i ich rodziców w procesach integracji w szkolnictwie ogólnodostępnym,...10.3 Kształcenie ogólne
-
Kryteria oceny naboru25.11.2024Zgodnie z definicją kryterium premiującego nr 1: „Kryterium zostanie spełnione poprzez realizację projektu partnerskiego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej...10.3 Kształcenie ogólne
-
Kwestie merytoryczne25.11.2024Wsparcie zaplanowane w projekcie nie może zastępować finansowania zadań wynikających z Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.). Ponadto należy mieć na uwadze spełnienie zasady dodatkowości, stanowiącej, że realizacja...10.3 Kształcenie ogólne
-
Kwestie merytoryczne25.11.2024W Regulaminie wyboru projektów nr FELU.10.03-IZ.00-003/24 ION nie zawęziła katalogu form wsparcia do zamkniętej listy działań. Jednak należy mieć na względzie, że jedynie formy wsparcia zgodne z typem projektu, obowiązującymi kryteriami wyboru projektów oraz...10.3 Kształcenie ogólne
-
Kwestie merytoryczne25.11.2024Zgodnie z warunkami określonymi dla Działania 10.3 w ramach Szczegółowego Opisu Priorytetów programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (SZOP): „14) Powszechne doradztwo zawodowe jest realizowane na wszystkich poziomach edukacji, w ramach kształcenia...10.3 Kształcenie ogólne
-
Kwestie merytoryczne20.11.2024Zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (Wersja SZOP.FELU013 z dnia 1-07-2024 r.), w warunkach udzielenia wsparcia w ramach Działania 10.2 Edukacja przedszkolna nie zawarto wymogu dotyczącego...10.5 Wsparcie edukacji w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych
-
Kwestie merytoryczne14.11.2024W Regulaminie wyboru projektów do dofinansowania w ramach naboru nr FELU.10.01-IZ.00-001/24 (dalej: Regulamin) wskazano, iż ION nie ogranicza katalogu form wsparcia do zamkniętej listy działań. Spotkania i wizyty studyjne, które odbywać się będą poza województwem...10.1 Skuteczna edukacja