
1.2 Infrastruktura wspomagająca rozwój technologiczny przedsiębiorstw
Zestawienie złożonych wniosków
W ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24, Działania 1.2 Infrastruktura wspomagająca rozwój technologiczny przedsiębiorstw, Priorytetu I Badania naukowe i innowacje, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 złożono 47 wniosków o dofinansowanie na wartość wnioskowanego wsparcia 83 740 946,22 PLN. Wysokość alokacji przeznaczonej na nabór (w tym rezerwa 10%) wynosi 43 100 000,00 PLN.
Wynik oceny formalnej
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 1 kwietnia 2025 roku Uchwałą nr CVI/1950/2025 Zarządu Województwa Lubelskiego została zatwierdzona Lista ocenionych projektów na etapie oceny formalnej w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24, Działania 1.2 Infrastruktura wspomagająca rozwój technologiczny przedsiębiorstw, Priorytetu I Badania naukowe i innowacje, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
PDF 131 kB
Obowiązuje od 01.04.2025
DOCX 17 kB • Inne formaty: PDF 47 kB
Obowiązuje od 01.04.2025
Wynik oceny merytorycznej
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 13 maja 2025 roku Uchwałą nr CXXIV/2245/2025 Zarząd Województwa Lubelskiego zatwierdził wyniki oceny merytorycznej i dokonał wyboru projektów do dofinansowania w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24, Działania 1.2 Infrastruktura wspomagająca rozwój technologiczny przedsiębiorstw, Priorytetu I Badania naukowe i innowacje, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
PDF 160 kB
Obowiązuje od 13.05.2025
DOCX 17 kB • Inne formaty: PDF 58 kB
Obowiązuje od 13.05.2025
PDF 83 kB
Obowiązuje od 13.05.2025
Wykaz zawartych umów
Informacja dotycząca listy zawartych umów o dofinansowanie dla naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 w ramach 1.2 Infrastruktura wspomagająca rozwój technologiczny przedsiębiorstw, Priorytetu I Badania naukowe i innowacje, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
PDF 94 kB
Obowiązuje od 01.07.2025 Poprzednie wersje
Poprzednie wersje
Wykaz zawartych umów
-
Obowiązuje od 31.05.2025 do 30.06.2025
Wybór projektu do dofinansowania po uwzględnieniu procedury odwoławczej
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 8 lipca 2025 roku Uchwałą nr CXLII/2655/2025 Zarząd Województwa Lubelskiego zatwierdził zaktualizowaną listę ocenionych projektów na etapie oceny merytorycznej, w wyniku uwzględnienia protestu projektu nr FELU.01.02-IP.01-0008/25 w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24, Działania 1.2 Infrastruktura wspomagająca rozwój technologiczny przedsiębiorstw, Priorytetu I Badania naukowe i innowacje, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
PDF 162 kB
Obowiązuje od 08.07.2025
DOCX 19 kB • Inne formaty: PDF 59 kB
Obowiązuje od 08.07.2025
Szczegóły naboru
DLA KOGO
- Partnerstwa
- Przedsiębiorstwa
mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa (zgodnie z definicją w rozdziale 2 Regulaminu);
duże przedsiębiorstwa (zgodnie z definicją w rozdziale 2 Regulaminu);
konsorcja przedsiębiorstw (zgodnie z definicją w rozdziale 2 Regulaminu).
NA CO
- Inwestycje w środki trwałe, w tym infrastrukturę badawczą, w mikroprzedsiębiorstwach bezpośrednio związane z działaniami badawczymi i innowacyjnymi
- Inwestycje w środki trwałe, w tym infrastrukturę badawczą, w małych i średnich przedsiębiorstwach (w tym prywatnych organizacjach badawczych) bezpośrednio związane z działaniami badawczymi i innowacyjnymi
- Inwestycje w środki trwałe, w tym infrastrukturę badawczą, w dużych przedsiębiorstwach bezpośrednio związane z działaniami badawczymi i innowacyjnymi
- Inwestycje w środki trwałe, w tym infrastrukturę badawczą, w publicznych organizacjach badawczych i instytucjach szkolnictwa wyższego bezpośrednio związane z działaniami badawczymi i innowacyjnymi
- Inwestycje w wartości niematerialne i prawne w mikroprzedsiębiorstwach bezpośrednio związane z działaniami badawczymi i innowacyjnymi
- Inwestycje w wartości niematerialne i prawne w MŚP (w tym prywatnych organizacjach badawczych) bezpośrednio związane z działaniami badawczymi i innowacyjnymi
- Inwestycje w wartości niematerialne i prawne w dużych przedsiębiorstwach bezpośrednio związane z działaniami badawczymi i innowacyjnymi
Wsparcie infrastruktury B+R w przedsiębiorstwach (w tym usługi szkoleniowe w zakresie wykorzystania nabytej infrastruktury).
Jak się ubiegać
Jak składać wniosek?
Wypełnienie i złożenie wniosku oraz załączników odbywa się za pomocą generatora wniosków WOD2021.
Instytucja ogłaszająca nabór

Oni odpowiedzą na Twoje pytania
Pytania i odpowiedzi
-
Wsparciem mogą być objęte projekty polegające na stworzeniu lub rozwoju istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego, w szczególności zakup środków trwałych: aparatury i urządzeń laboratoryjnych oraz wartości niematerialnych i prawnych, na bazie których planowane jest prowadzenie działalności B+R. Przedsiębiorstwa będą mogły otrzymać także komplementarne wsparcie dotyczące usług szkoleniowych w zakresie wykorzystania nabytej infrastruktury B+R.
Zgodnie z Regulaminem wyboru projektów kwalifikowalne są środki trwałe, z wyłączeniem środków transportu. W związku z powyższym jeśli wskazane przez Pana środki trwałe sklasyfikowane (KŚT) zostały jako środki transportu, wówczas są niekwalifikowalne.
Natomiast kwestię zgodności danego kosztu z celami danego naboru, zasadność ich ponoszenia oceniana jest przez Komisję Oceny Projektów. Wyjaśnienia dotyczące zasad naboru, oceny wyboru projektów do dofinansowania nie mogą dotyczyć wstępnej oceny wniosku.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
Zgodnie z „Instrukcją wypełniania załączników do wniosku o dofinansowanie, nabór nr FELU.01.02-IP.01-001/24”, załącznik „Pozwolenie na budowę” jest załącznikiem obligatoryjnym w przypadku projektów, do realizacji, których niezbędne jest uzyskanie pozwolenia na budowę. Wobec czego, jak również ze względu na specyfikację przedmiotowego projektu, należy taki załącznik przedłożyć do wniosku o dofinansowanie.
Każdy wnioskodawca, planujący realizację projektu, dla którego, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane niezbędne jest uzyskanie pozwolenia na budowę, ma obowiązek dołączyć aktualne i wykonalne pozwolenie na budowę. Składane pozwolenie na budowę musi być aktualne, tzn. nie starsze niż 3 lata od dnia, w którym decyzja stała się wykonalna, zgodnie z obowiązującymi zapisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane. Należy pamiętać, że załączone do wniosku o dofinansowanie pozwolenie na budowę musi obejmować całość prac w projekcie wymagających uzyskania przedmiotowej decyzji oraz musi być zgodne z wyciągiem z dokumentacji technicznej załączonym do wniosku o dofinansowanie. Należy również pamiętać, iż pozwolenie na budowę musi być wystawione na wnioskodawcę.
Uzyskanie i przedłożenie pozwolenia na budowę nie wyklucza konieczności uzyskania i przedłożenia zgłoszenia właściwemu organowi zamiaru wykonania robót budowlanych, jeżeli zakres prac we wniosku jest szerszy niż ujęty w pozwoleniu na budowę i podlega konieczności dokonania przedmiotowego zgłoszenia bądź zapisy projektu budowlanego lub pozwolenia na budowę wskazują na konieczność dokonania dodatkowych prac podlegających wymogowi dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych.
Jednocześnie informujemy, iż załącznik „Wyciąg z dokumentacji technicznej” jest obligatoryjny w przypadku projektów obejmujących roboty budowlane, które wymagają uzyskania pozwolenia na budowę.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
W ramach przedmiotowego kryterium (trafności merytorycznej) „Analiza rynku” punkty zostaną przyznane w przypadku, gdy wnioskodawca na dzień złożenia wniosku w dokumentacji aplikacyjnej przedstawi rzetelną analizę popytu na usługi w zakresie prowadzenia prac B+R, które mają być prowadzone na nabywanej infrastrukturze (opisane w planie wykorzystania nabywanej infrastruktury do prac B+R), uwzględniającą analizę konkurencyjności, wynikającą z przeprowadzonych badań rynkowych (własnych lub przeprowadzonych przez podmioty zewnętrzne na zlecenie wnioskodawcy) oraz na dzień złożenia wniosku udokumentuje przeprowadzone badania rynkowe, przedkładając dokumenty, jednoznacznie potwierdzające prowadzenie badań rynkowych.
Należy pamiętać, że prace B+R realizowane przy wykorzystaniu wspieranej infrastruktury B+R mogą obejmować wyłącznie badania przemysłowe i/lub eksperymentalne prace rozwojowe. W ramach ww. kryterium trafności merytorycznej weryfikowana jest analiza popytu na usługi badawczo-rozwojowe, które będą świadczone na tej infrastrukturze przez Wnioskodawcę na rzecz innych podmiotów, a nie udostępnianie infrastruktury innym podmiotom.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
W części opisowej Biznes Planu należy wskazać czy wnioskodawca (w przypadku projektów realizowanych w partnerstwie dotyczy partnera wiodącego i/lub dowolnego z partnerów) w ramach dotychczas prowadzonej działalności zatrudnia na umowę o pracę naukowców, którzy będą korzystać bezpośrednio w swojej działalności z planowanej do nabycia w ramach projektu infrastruktury B+R.
Wobec powyższego w przypadku jeżeli wnioskodawca zatrudnia naukowców (badaczy, techników i pracowników równorzędnych) na umowę o pracę i będą oni prowadzić prace badawcze (badania przemysłowe i/lub eksperymentalne prace rozwojowe) na planowanej do nabycia w ramach projektu infrastrukturze B+R, to wówczas takie osoby należałoby ująć we wskazanym polu w części opisowej Biznes Planu.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
Dokumentacja naboru z Działania 1.2 nie precyzuje czy planowane do prowadzenia prace B+R na nabywanej infrastrukturze muszą dotyczyć świadczenia usług na zewnątrz czy mogą dotyczyć jedynie realizacji projektów badawczych na własne potrzeby.
Należy mieć jednak na względzie, że podstawą prawną udzielanej pomocy publicznej w ramach naboru z Działania 1.2 jest art. 14 Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu.
Jednym z warunków wynikających z ww. Rozporządzenia jest to, że projekt dotyczy inwestycji początkowej rozumianej jako:
- inwestycję w rzeczowe aktywa trwałe i wartości niematerialne i prawne związane z co najmniej jednym z poniższych:
− utworzeniem nowego zakładu,
− zwiększeniem zdolności produkcyjnej istniejącego zakładu,
− dywersyfikacją produkcji zakładu poprzez wprowadzenie produktów lub usług dotąd niewytwarzanych lub nieświadczonych przez ten zakład,
− zasadniczą zmianą całościowego procesu produkcji produktu lub produktów, których dotyczy inwestycja w ten zakład;
Wnioskodawca zobligowany jest do przedłożenia szczegółowych wyjaśnień w powyższym zakresie, tj. uzasadnienia wykazanej formy inwestycji początkowej.
Projekty mogą dotyczyć wyłącznie świadczenia usług B+R na rzecz innych podmiotów (przykładowo stanowi to dywersyfikację zakładu poprzez wprowadzenie usług dotąd nieświadczonych). Obligatoryjnie wnioskodawca również w takim przypadku musi przedstawić Plan dotyczący wykorzystania nabywanej infrastruktury do pracy B+R. W przypadku gdy projekt zakłada realizację prac B+R tylko na potrzeby własne, należy przeanalizować, czy możliwe jest wówczas uwiarygodnienie, że projekt dotyczy inwestycji początkowej.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
W ramach kryterium trafności merytorycznej – „Analiza rynku” punkty zostaną przyznane w przypadku, gdy wnioskodawca na dzień złożenia wniosku w dokumentacji aplikacyjnej przedstawi rzetelną analizę popytu na usługi w zakresie prowadzenia prac B+R, które mają być prowadzone na nabywanej infrastrukturze (opisane w planie wykorzystania nabywanej infrastruktury do prac B+R), uwzględniającą analizę konkurencyjności, wynikającą z przeprowadzonych badań rynkowych (własnych lub przeprowadzonych przez podmioty zewnętrzne na zlecenie wnioskodawcy) oraz na dzień złożenia wniosku udokumentuje przeprowadzone badania rynkowe, przedkładając dokumenty, jednoznacznie potwierdzające prowadzenie badań rynkowych.
Należy przy tym wskazać, że analiza rynku ma dotyczyć usług B+R, które wnioskodawca będzie świadczył komercyjnie na rzecz innych podmiotów.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
W ramach obligatoryjnego załącznika do wniosku o dofinansowanie dla wszystkich wnioskodawców „Dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania nieruchomością, stanowiącą lokalizacje projektu” należy przedłożyć dokumenty, które w sposób jednoznaczny potwierdzają prawo do dysponowania nieruchomością, która stanowi miejsce lokalizacji projektu, zgodnie z danymi dotyczącymi miejsca realizacji projektu wskazanymi w dokumentacji aplikacyjnej.
Z dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że dotyczą one lokalizacji wskazanej w Biznes Planie (część opisowa), np. jeżeli księga wieczysta zawiera jedynie wskazanie działek, natomiast nieruchomość jest zabudowana i posiada numer porządkowy, wnioskodawca może przedłożyć dodatkowo wyjaśnienie/oświadczenie w tym zakresie w ramach przedmiotowego załącznika.
Ww. dokumenty muszą potwierdzać prawo do dysponowania nieruchomością stanowiącą lokalizację projektu przez okres realizacji inwestycji oraz trwałości projektu - 5 lat lub w przypadku MŚP 3 lata od zakończenia projektu.
W opisanej przez Panią sytuacji należy wskazać lokalizację dotyczącą projektu zgodnie z powyższym, jak również wnioskodawca może przedłożyć umowę warunkową zakupu nieruchomości zabudowanej wskazanej w zapytaniu.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
W ramach kryterium trafności merytorycznej – „Usługi B+R w obszarach inteligentnych specjalizacji województwa lubelskiego” Punkty zostaną przyznane, jeżeli planowane do świadczenia usługi B+R, na nabywanej w ramach projektu infrastrukturze, wpisują się w więcej niż jedną inteligentną specjalizację województwa lubelskiego, wymienioną w załączniku nr 1 do Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Lubelskiego do 2030 roku, aktualnej na dzień ogłoszenia naboru.
W ramach powyższego, przedmiotowe kryterium dotyczy świadczenia usług B+R na nabywanej w ramach projektu infrastrukturze dla podmiotów zewnętrznych.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
W świetle Regulaminu wyboru projektów przed podpisaniem umowy o dofinansowanie zmiany, które wnioskodawca może wprowadzić mogą mieć wyłącznie charakter techniczny i/lub porządkowy np. zmiana nazwy wnioskodawcy, zmiana adresu siedziby wnioskodawcy (w przypadku, gdy nie stanowi ona lokalizacji projektu), aktualizacja ram czasowych ponoszenia wydatków itp. Zmiany nie mogą naruszać zasady równego traktowania, co jest równoznaczne, z tym, że każdy z wnioskodawców powinien mieć możliwość wprowadzenia zmian w takim samym zakresie. Z uwagi na powyższe na etapie aplikowania o wsparcie zmiana wnioskodawcy nie jest dopuszczalna.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
Zgodnie z dokumentacją aplikacyjną w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24, Działania 1.2 Infrastruktura wspomagająca rozwój technologiczny przedsiębiorstw, kryterium „Zgodność wsparcia dużych przedsiębiorstw z zasadami programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz zasadami udzielania pomocy publicznej (jeżeli dotyczy)”, zostanie spełnione gdy projekt będzie realizowany w partnerstwie, gdzie jednym z partnerów jest MŚP lub gdy duże przedsiębiorstwo, które nie spełnia definicji małej spółki o średniej kapitalizacji w rozumieniu art. 2 p. 103e Rozporządzenia 651/2014 nawiąże współpracę z MŚP. Współpraca może dotyczyć realizacji projektu lub tak jak Pan wskazał, przy realizacji prac B+R w okresie trwałości projektu.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
W załączniku „Biznes Plan część opisowa” wnioskodawca wypełnia zakładkę „Duże przedsiębiorstwa”, w której opisuje współpracę z MŚP. Dodatkowe załączniki nie są wymagane.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
Dokumentacja do naboru w ramach Działania 1.2, nie narzuca na wnioskodawcy wymogu dołączenia do wniosku o dofinansowanie innych wymaganych załączników poza tymi, które są wskazane w załączniku nr 2 Regulaminu wyboru projektów, rozdział 5.4.3 „Środki trwałe/Dostawy” pkt. 2. „Używane środki trwałe (dotyczy wyłącznie MŚP)”.
Aczkolwiek w celu udokumentowania warunków wynikających z Regulaminu naboru w zakresie używanego środka trwałego, Wnioskodawca do wniosku o dofinansowanie w ramach dodatkowych załączników może przedłożyć opinię rzeczoznawcy, zaświadczenie sprzedawcy lub inny dokument potwierdzający, iż zakupiony używany środek trwały nie przekracza jego wartości rynkowej i jest niższy niż koszt podobnego nowego sprzętu. Wnioskodawca może także przedstawić informację dotyczącą rozeznania rynku i wykazać, jaki jest koszt nowego środka trwałego.
Jednocześnie wskazujemy, iż wniosek o dofinansowanie jak i załączniki do wniosku badane będą na etapie szczegółowej weryfikacji pełnej dokumentacji aplikacyjnej podczas oceny wniosku o dofinansowanie. Punkt Kontaktowy nie udziela wiążących interpretacji dotyczących oceny wniosku o dofinansowanie jak również nie określa zakresu ryzyka danej inwestycji.
Data zadania pytania: 27.01.2025Data udzielenia odpowiedzi: 27.01.2025 -
Należy zwrócić uwagę na konieczność spełnienia przez projekt warunków wynikających z art. 14 Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu. Weryfikacji podlega, czy projekt dotyczy inwestycji początkowej, rozumianej jako inwestycję w rzeczowe aktywa trwałe i wartości niematerialne i prawne związane z co najmniej jednym z poniższych:
− utworzeniem nowego zakładu,
− zwiększeniem zdolności produkcyjnej istniejącego zakładu,
− dywersyfikacją produkcji zakładu poprzez wprowadzenie produktów lub usług dotąd niewytwarzanych lub nieświadczonych przez ten zakład,
− zasadniczą zmianą całościowego procesu produkcji produktu lub produktów, których dotyczy inwestycja w ten zakład.
W przytoczonym opisie, przedsiębiorca nabyłby infrastrukturę na potrzeby wyłącznie prowadzenia prac badawczo-rozwojowych w celu rozwoju własnych produktów. Zakup infrastruktury sam w sobie w omawianym przypadku nie spowoduje, że przedsiębiorca wprowadzi nowe produkty. Dywersyfikacja nastąpi ewentualnie dopiero, gdy badania B+R prowadzone na zakupionej infrastrukturze zakończą się powodzeniem, tj. opracowaniem nowych produktów, a następnie wnioskodawca wdroży wyniki prac do własnej działalności i rozpocznie produkcję nowych produktów. I dopiero działania takie jak przykładowo nabycie środków trwałych w celu produkcji tego nowego produktu byłyby inwestycją początkową związaną z dywersyfikacją.
Data zadania pytania: 12.02.2025Data udzielenia odpowiedzi: 12.02.2025 -
Kosztem kwalifikowalnym projektu może być zakup maszyn i urządzeń zasilanych poprzez spalanie paliw kopalnych pod warunkiem, że zakup tych maszyn/urządzeń jest niezbędny i uzasadniony z punktu widzenia osiągnięcia celu projektu, jakim jest w przypadku Działania 1.2 FEL 2021-2027: stworzenie lub rozwój istniejącego zaplecza badawczo-rozwojowego w przedsiębiorstwie wnioskodawcy (w szczególności zakup aparatury i urządzeń laboratoryjnych oraz wartości niematerialnych i prawnych, na bazie których planowane jest prowadzenie działalności B+R) w celu zwiększenia skali i zakresu wprowadzanych rozwiązań innowacyjnych do gospodarki województwa.
Dodatkowo Wnioskodawca, który będzie ubiegał się o wsparcie na zakup maszyn i urządzeń zasilanych poprzez spalanie paliw kopalnych, będzie zobligowany do złożenia wyjaśnienia: czy planowana do nabycia maszyna/urządzenie posiada zamiennik będący realną alternatywną technologią o niezbędnej funkcjonalności, parametrach. W przypadku gdy na rynku funkcjonuje zamiennik urządzeń/maszyn zaplanowanych do zakupu w ramach projektu, który nie jest zasilany poprzez spalanie paliw kopalnych, wnioskodawca będzie dodatkowo musiał złożyć szczegółowe wyjaśnienie, dlaczego nie jest możliwe lub zasadne zastosowanie takiego zamiennika do realizacji celów danego projektu.
Ocenie będzie podlegać czy w świetle przedstawionych informacji/wyjaśnień dotyczących zakupu maszyny/urządzenia zasilanego poprzez spalanie paliw kopalnych wydatek ten jest uzasadniony i może być uznany za wydatek kwalifikowalny.
Data zadania pytania: 13.02.2025Data udzielenia odpowiedzi: 13.02.2025
Dokumenty
-
12.12.2024
PDF
943 kB
Regulaminy
PDF943 kB
Obowiązuje od 13.05.2025Załączniki dokumentu
-
-
1. Instrukcja dotycząca przygotowania i złożenia wniosku Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzPDF
716 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
2. WOD Instrukcja użytkownika część ogólna Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzPDF
3 MB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
3. WOD Instrukcja wnioskodawcy Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzPDF
3 MB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
4. Instrukcja użytkownika aplikacji SL2021 Projekty Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzPDF
4 MB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
6. Wzór umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzPDF
836 kB
Obowiązuje od 13.05.2025 -
7. Opis wskaźników Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzPDF
604 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
8. Kryteria wyboru projektów Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzPDF
876 kB
Obowiązuje od 07.01.2025
-
-
12.12.2024
PDF
754 kB
Regulaminy
PDF754 kB
Obowiązuje od 10.12.2024Załączniki dokumentu
-
-
Załącznik I.1 Wzór Biznes Planu część opisowa Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzXLSX
380 kB
Obowiązuje od 07.01.2025 -
Załącznik I.2 Wzór Biznes Planu część finansowa Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzXLSX
152 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik I.3 Wzór oświadczenia o braku zeznania podatkowego Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
73 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik I.4 Wzór oświadczenia o braku obowiązku sporządzenia sprawozdań Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
73 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik I.5 Wzór oświadczenia o statusie przedsiębiorstwa wnioskodawcy Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzXLSX
99 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik I.6 Wzór oświadczenia osoby upoważnionej do zarządzania projektem w CST2021 Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
120 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik I.7 Wzór pisma przewodniego Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
117 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.1 Wzór upoważnienia do reprezentowania wnioskodawcy Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
120 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.2 Wzór upoważnienia do reprezentowania partnera Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
117 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.3 Wzór umowy o partnerstwie Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
102 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.4 Wzór oświadczenia partnera Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzXLSX
215 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.5 Wzór oświadczenia o statusie przedsiębiorstwa partnera Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzXLSX
104 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.6 Wzór promesy kredytowej Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
80 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.7 Wzór promesy pożyczki inwestycyjnej Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
124 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.8 Wzór promesy leasingu finansowego Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
81 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.9 Wzór oświadczenia o umowie Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
117 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik II.10 Wzór upoważnienia dotyczącego tajemnicy bankowej Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
78 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik IV.1 Wzór oświadczenia o niekaralności_osoby fizyczne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
72 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik IV.2 Wzór oświadczenia o niekaralności_osoby prawne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
73 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik V.1 Wzór Weksla in blanco Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
321 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik V.2 Wzór deklaracji wystawcy weksla_osoby fizyczne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
78 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
Załącznik V.3 Wzór deklaracji wystawcy weksla_osoby prawne Instrukcja wypełniania załączników do wniosku, w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24 pobierzDOCX
80 kB
Obowiązuje od 10.12.2024
-
-
12.12.2024
DOCX
20 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
DOCX20 kB
Obowiązuje od 10.12.2024 -
07.01.2025
DOCX
20 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
DOCX20 kB
Obowiązuje od 07.01.2025Załączniki dokumentu
-
-
Załącznik do uchwały ZWL nr LXXVII/1434/2025 z dn. 07.01.2025 r. - wykaz zmian Uchwała ZWL nr LXXVII/1434/2025 z dn. 07.01.2025 r. pobierzPDF
215 kB
Obowiązuje od 07.01.2025
-
-
07.02.2025
DOCX
20 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
DOCX20 kB
Obowiązuje od 07.02.2025Załączniki dokumentu
-
-
Załącznik do uchwały ZWL nr LXXXVIII/1621/2025 z dn. 07.02.2025 r. - wykaz zmian Uchwała ZWL nr LXXXVIII/1621/2025 z dn. 07.02.2025 r. pobierzPDF
136 kB
Obowiązuje od 07.02.2025
-
-
14.05.2025
DOCX
17 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
DOCX17 kB
Obowiązuje od 13.05.2025 -
14.05.2025
DOCX
20 kB
Uchwały Zarządu Województwa Lubelskiego
DOCX20 kB
Obowiązuje od 13.05.2025Załączniki dokumentu
-
-
Załącznik nr 1 do Uchwały ZWL nr CXXIV/2244/2025 z dn. 13.05.2025 r. Uchwała ZWL nr CXXIV/2244/2025 z dn. 13.05.2025 r. pobierzPDF
282 kB
Obowiązuje od 13.05.2025
-
Aktualności
-
07.01.2025
Zmiana Regulaminu wyboru projektów
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 7 stycznia 2025 roku zmianie uległ Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24.
Szczegółowe informacje znajdują się w wykazie zmian powyżej.
-
07.02.2025
Wydłużenie terminu naboru
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 7 lutego 2025 roku zmianie uległ Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24.
Zaktualizowany Regulamin wyboru projektów znajduje się powyżej.
-
14.05.2025
Zmiana Regulaminu wyboru projektów
Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie informuje, że w dniu 13 maja 2025 roku zmianie uległ Regulamin wyboru projektów do dofinansowania w sposób konkurencyjny w ramach naboru nr FELU.01.02-IP.01-001/24.
Szczegółowe informacje znajdują się w wykazie zmian powyżej
Finanse
Termin naboru
start
09.01.2025koniec
28.02.2025Wyniki
14.05.2025Instytucja ogłaszająca nabór
